opc_loader

Wensenlijst

Verzendinformatie

Levertijden
Op onze website vindt u een indicatie van de levertijd. Hier wordt per product aangegeven wat de verwachte levertijd is en of het product direct afgehaald kan worden. In de regel kunt u ervan uitgaan dat wij deze levertijden nakomen. Wilt u de exacte levertijd weten, neem dan altijd eerst contact met ons op, dan kijken wij dit voor u na.

Producten die op voorraad zijn worden direct na betaling verzonden. Mocht uw bestelling onverhoopt vertraagd zijn, dan nemen wij onmiddellijk contact met u op. Bashya kan niet aansprakelijk gehouden worden voor eventuele gevolgschade ten gevolge van een vertraagde levering. 

Afhaalinformatie
Uw bestelling in Heino afhalen is uiteraard mogelijk. Om teleurstellingen te voorkomen, raden wij u daarom aan om uw product vooraf te reserveren of contact met ons op te nemen voor de actuele afhaalvoorraad. 

Canadastraat 34
8141AC Heino
T +31 (0)572-366134
info@bashya.nl

Levertijd per transportwijze


Postzendingen:
Bestellingen die voor 16.00 uur zijn geplaatst en per post worden verzonden, worden diezelfde dag nog verstuurd en doorgaans binnen 24 uur aangeboden.

Pakketzendingen:
Wij versturen pakketten uitsluitend via gerenommeerde vervoerders. Wij doen ons best om bestellingen die voor 16.00 zijn geplaatst diezelfde dag nog te versturen. In veel gevallen ontvangt u automatische een track & trace-nummer, zodat u uw zending kunt volgen.

Eigen dienst:
Bij een levering met onze eigen bezorgdienst nemen wij altijd eerst contact met u op. In overleg met u bepalen wij het tijdstip van levering. Tevens is het mogelijk dat onze chauffeur ca. 30 minuten voordat hij op het afleveradres is, telefonisch contact opneemt.  

Bezorgen
Wij bieden u ruime bezorgmogelijkheden. Tijdens de bestelprocedure kunt u aangeven op welke wijze u de goederen wilt ontvangen. Voordat u de bestelling definitief maakt, krijgt u exact te zien wat de verzendkosten van uw totale bestelling zijn.

De bezorgmogelijkheden die wij bieden zijn:

  • Standaardverzending
  • Rembourszendingen
  • Bezorgen op een ander adres
  • Eigen bezorgservice
  • Standaardverzending

Wij werken sterk samen PostNL. U ontvangt het pakket zoals u van deze partijen gewend bent. Bestellingen die voor de hierboven aangegeven tijden uur zijn geplaatst, worden diezelfde dag nog verstuurd en normaliter binnen 24 uur aangeboden.

Bezorgen op een ander adres
Het is mogelijk om de bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Dit kunt u bij de bestelling aangeven. Ook in dit geval nemen wij altijd eerst telefonisch contact met u op om de bezorgafspraak in te plannen.

Voor het verzendklaar maken, controleren, transporteren en afleveren van de bestelling betaalt u een kleine bijdrage. Deze is afhankelijk van artikelsoort, gewicht en formaat. Dit bedrag wordt bij ieder product afzonderlijk getoond.

Eigen bezorgservice
Indien gewenst kunnen wij uw product op locatie installeren! Op deze manier heeft u geen zorgen qua installatie en is een perfecte werking van uw product gegarandeerd. 

Schade tijdens verzending?
Wij besteden veel zorg aan het logistieke proces. Indien u twijfelt over eventuele transportschade neemt u dan contact op met onze klantenservice via +31 (0)572-366134 of info@bashya.nl Voor de juiste afhandeling dient schade aan een geleverd product zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 24 uur na levering, gemeld te worden aan Bashya.

Afhalen
Wij bieden u de mogelijkheid om uw bestelling af te halen. Hiervoor worden uiteraard geen extra kosten in rekening gebracht. Hieronder vindt u onze contactgevevens en openingstijden.


Levering in het buitenland
Bashya levert wereldwijd. Indien het land van bestemming niet wordt aangegeven in de bestelprocedure, neem dan contact op met onze klantenservice via +31 (0)572-366134 of info@bashya.nl